Tag Archives: testimoni produk maixara

Lagi testimoni maixara c sential-terbukti berkesan

Semakin hari semakin banyak koleksi testimoni yang diperolehi. Ternyata produk maixara c sential ini terbukti berkesan untuk mereka yang mengalami masalah kulit dan juga yang mahu mencerahkan kulit. Maixara c sential di perbuat daripada gabungan:

 * Vitamin C = 1,000mg
* Collagen = 4,000mg
* Glutathione = 3,000mg
* Ekstrak Strawberry = 2,000mg

menjadikan setiap tablet maixara c sential mengadungi 10000 mg.

Testimoni pengguna maixara c sential.

Ternyata semakin cerah dan gebu serta kulit semakin sihat bukan setakat wajah sahaja malah keseluruhan badan. Kesan penggunaan sebenarnya bergantung kepada tindak balas dengan badan masing masing. ada yang dalam masa 7 hari dah boleh nampak kesannya, dan ada pula yang perlu lebih masa.

Semasa menggunakan produk maixara c sential pastikan setiap hari minum air putih dengan banyak antara2-3 liter dengan penuh berdisiplin.

Lebih info http://azra.com.my/maixara-c-sential

Lagi testimoni maixara c sential

27

Cerita dari Pn Nadia (Pengguna Maixara C Sential)

Tiba2 ternampak gambar lama..hermm..rasanya memang haruslah nak share dengan kawan2. Teringat tahun 2010..3thn lepas..sangat tak hirau tentang penjagaan kulit. Sebab muka takde le problem jerawat sangat, tetiba nak bandingkan dgn 2013..aduhai..hehee..jauhnye beza. Pendek kata memang xpeduli nak ambil apa pun supplement masa tu.Tapi sangat lah bernasib baik bila ada kawan2 yang menyedarkan saya bahawa pengambilan kolagen & vitamin amatlah perlu lebih2 lagi umur semakin lama semakin meningkat. So all my dear friends, jangan tunggu sampai jeragat penuh satu muka ok.. ;p jom sama sama menjaga kesihatan kulit dan tubuh badan. So far dengan pengambilan Maixara C-Sentials memang cukup memadai sebab kandungan Kolagen+Vitamin C+ Gluthathione sebanyak 10000mg cukup untuk menampung kolagen dan vitamin yang hilang dari tubuh badan kita.Jangan tunggu lagi ok :) “Sharing is caring”..Selamat mencuba!

Lebih info go to http://azra.com.my/maixara-c-sential

Lagi testimoni maixara c sential-6 gambar

Testimoni maixara c sential ni mmg bnyk  kalau nak upload satu2..so letak banyak2 lagi senang.

5

6

7

9

14

15

Bagi yang nak cuba maixara c sential ni, jangan terlalu sangat nak harapkan kesan yang terlalu mendadak, pelan2 takpe yer..sabar.

lebih info go to http://azra.com.my/maixara-c-sential

Testimoni maixara c sential-lelaki pon boleh cantik

Testimoni maixara c sential bagi orang lelaki. lelaki pon boleh cantik, ingat orang perempuan je ke nak cantik

Testimoni maixara c sential-lelaki pon boleh cantik

Jom buktikan wahai lelaki malaysia. Lebih hensem dengan kulit wajah yang lebih bersih..

Lebih info go to http://azra.com.my/maixara-c-sential

Testimoni maixara c sential selepas 7 hari

Testimoni maixara c sential selepas 7 hari

Testimoni maixara c sential selepas 7 hari

Testimoni maixara c sential selepas 7 hari penggunaan yang dikongsikan oleh para pengguna. Memang nampak terbukti berkesan dalam tempoh yang singkat dalam masa 7 hari sahaja boleh nampak perubahan yang baik kepada wajah. 

Pengggunaan yang konsisten dan secara berdisiplin mampu memberikan kesan yang sangat2 positif kepada kulit anda tak kira perempuan ataupun lelaki. Hanya perlu ambil maixara c sential setiap hari selepas makan malam 1 atau 2 tablets untuk wajah yang cantik dan menawan. 

Lebih info go to http://azra.com.my/maixara-c-sential

Testimoni Maixara c sential selepas 7 hari penggunaan

Testimoni Maixara c sential selepas 7 hari penggunaan

 

Testimoni Maixara c sential selepas 7 hari penggunaan

Testimoni Maixara c sential selepas 7 hari penggunaan

Menampakkan kesan yang agak ketara dari segi perubahan struktur kulit dan parut hitam di dahi. Memnag terbukti berkesan. Penggunaan maixara c sential secara konsisten dan berterusan akan memberikan hasil yang sangat bagus untuk kulit anda.

Maixara c sential mengandungi Vitamin C, Kolagen dan Glutathione yang membantu mencantikkan luaran dan dalaman tubuh anda secara menyeluruh. PERTAMA DI MALAYSIA DGN KANDUNGAN 10,000MG.

10,000mg per tablet 60 tablet per botol.

Setiap Tablet 10,000MG MENGANDUNGI:-
* Vitamin C = 1,000mg
* Collagen = 4,000mg
* Glutathione = 3,000mg
* Ekstrak Strawberry = 2,000mg

Tak perlu bancuhan atau apa2 perkara yang melecehkan. Hanya perlu telan setiap hari dan mudah di bawa kemana sahaja.

Lebih info go to http://azra.com.my/maixara-c-sential

Testimoni Maixara c sential

Testimoni Maixara c sential

Testimoni Maixara c sential

Testimoni Maixara c sential

Kesan pengambilan  Maixara c sential boleh dilihat dalam masa 12 hari sahaja. Kesan adalah bergantung kepada individu. Pastikan kita disiplin semasa mengambil Maixara c sential.

Jom lakukan perubaan pada wajah anda hari ini dengan Maixara c sential.

Lebih info go to http://azra.com.my/maixara-c-sential